כמנכ”ל MeCommerce, אני נפגש כמעט יום־יום עם בעלי עסקים, יבואנים ויצרנים שמרגישים את הקרקע משתנה מתחת לרגליים. מחירי ההובלה עולים, עלויות תפעול מזנקות, התחרות גדלה בכל תחום – והצרכנים? זהירים, מחושבים, ומצפים ליותר. אבל דבר אחד לא משתנה: הרצון העיקש של בעלי עסקים להצליח, לגדול, ולהישאר במשחק.
אני כותב את זה מהלב, אחרי שנים שבהן ליוויתי מקרוב מאות עסקים – קטנים, בינוניים וגדולים – בנקודות הכרעה. יש רגע שבו צריך לבחור: להישאר באותו מסלול מוכר, או לקחת החלטה אמיצה ולעבור למכירה בזירות הסחר המובילות בישראל. מי שבחר לנוע קדימה – לא רק ששרד, אלא לעיתים קרובות צמח והכפיל מכירות.
למה מרקטפלייס זו לא רק הזדמנות – אלא אסטרטגיה חכמה?
כיום, מעל 50 מיליון גולשים בישראל נכנסים בכל חודש לזירות סחר כמו שופרסל אונליין, וואלה שופס, סופר-פארם, חבר, הייטק זון, בהצדעה, מפעל הפיס ועוד. זה לא טרנד – זו המציאות. זה המקום שבו הצרכנים נמצאים, מבצעים השוואות, סומכים על הפלטפורמה – ופשוט קונים.
גם אם יש לכם מוצר מצוין, אם אתם לא שם – אתם לא קיימים. והבשורה הגדולה? אין צורך בהשקעות עתק בפרסום כדי להיחשף. אנחנו דואגים לקדם את הלקוחות שלנו דרך כלים פנימיים של הזירות – ניוזלטרים, באנרים, מבצעים ייעודיים – וגם באמצעים חיצוניים כמו משפיעני רשת, קבוצות רכישה, תקשורת ממומנת ועוד.
מה אנחנו עושים עבור הלקוחות שלנו – הלכה למעשה
ב-MeCommerce אנחנו מנהלים את כל הפעילות במרקטפלייס – מקצה לקצה. זה כולל אסטרטגיה שיווקית, פתיחת חנויות, הקמת מוצרים, תיאורי פריטים, ניהול מלאי ומחירים, חיבורים טכנולוגיים, עבודה מול חברות שילוח, התחשבנות עם האתרים וטיפול מול לקוחות הקצה.
והכי חשוב – אנחנו שם יום־יום. מתפעלים, מתקנים, משדרגים, מדברים עם אנשי הסחר, דורשים קידומים, דוחפים מוצרים קדימה. אנחנו ממשיכים לרוץ גם כשאתם עסוקים בניהול העסק עצמו. זו הסיבה שהלקוחות שלנו רואים תוצאות – כי יש להם גב.
ההצלחה שלהם – היא ההצלחה שלי
אני לא רואה בזה עוד שירות. מבחינתי, זו שותפות אמיתית. אני והצוות שלי נכנסים פנימה, לומדים את העסק, מביאים רעיונות, יוזמים מהלכים, ורוצים רק דבר אחד – שתצליחו. כי כשאתם מצליחים – גם אנחנו.
אני הכי מתרגש מהרגעים הקטנים האלה, כשהלקוח מתקשר אליי אחרי תקופה לא פשוטה, ואומר: “אני מרגיש את זה חוזר. המכירות זזות. יש תנועה. העסק שלי שוב נושם.”
אם גם אתם מרגישים שזה הזמן לצעד הבא – לפעול חכם, רחב ומדויק – אני מזמין אתכם לדבר איתי. שיחה אמיתית, בגובה העיניים, בלי מחויבות. פשוט להכיר.
שלכם,
מנכ”ל MeCommerce