באיזה ערוץ כדאי להתחיל למכור אונליין?

אם כבר הבנתם שאיקומרס צריך להיות הצעד הבא שלכם, כעת רק נותר להבין איפה מתחילים! מתלבטים בין פלטפורמות שונות, כגון פייסבוק, גוגל, אינסטגרם וכו'? או בכלל האם לקדם אתר משלכם או רשת הפצה באתרי סחר שונים? כדי לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו את המאפיינים השונים שיקדמו אתכם בקבלת ההחלטה:
  1. מוצרים

לפני שנחשוב איפה וכיצד למכור אונליין, חשוב שנגדיר את המוצרים שנרצה למכור. 

כך נוכל לחקור ולהעריך באיזו מידה קטגוריית המוצרים נמכרת בכל ערוץ, כמה הקטגוריה רוויה, כיצד נראה תהליך המכירה של המוצרים הללו כיום אצל המתחרים ואילו אפיקים יותר רלוונטי למוצר הזה.

  1. קהל היעד

כעת לאחר שהגדרנו את המוצר שנרצה לקדם, חשוב שנבין למי הוא מיועד. 

מי מתעניין במוצר הזה? מי משתמש בו? איזו בעיה הוא עוזר לפתור ועבור מי?

אם מדובר בקהל בינלאומי, הוא יקנה בעיקר באתרים בינלאומיים. אם המותג חזק מאוד ומוכר אפשר רק באתר הבית של המותג.  חשבו מי קהל היעד שלכם, אפיינו אותו והגדירו ככל הניתן וכך תוכלו לחפש אותו בערוצים השונים.

  1. יעדים עסקיים
  • בכל ערוץ המספרים הרלוונטיים שונים זה מזה. הגדירו את היעדים שלכם, כמות מכירות, עלויות למכירה, תקציב פרסום מנוצל, התרחבות וכן הלאה והצמידו את היעדים האלו לתפקוד בערוצים השונים. 
  1. ידע נדרש
  • השיקול הבא שלכם צריך להיות הידע הנדרש.

שקללו מה צריך לדעת עבור פעילות בערוצים השונים. החל מהקמה, לדרישות לגיסטיות, תפעול וכן הלאה. 

במידת הצורך – היעזרו באנשים נוספים, בעלי מקצוע, יועצים וכן הלאה. חשוב להבין מה ביכולתיכם ומה לא, ומה אתם צריכים כדי להשלים את הפער.

  1. סיכונים ועלויות

כמו בכל השקעה או צעד עסקי, לכל ערוץ יש את העלויות והסיכונים השונים שלו. 

נסו להגדיר את הסיכונים ואת העלויות השונות ממכירה אונליין בערוצי הפרסום השונים, על מנת להיות מוכנים לכל מקרה ולהיות מסוגלים להתמודד עם כל בעיה בלתי צפויה. 

רוצים פרטים נוספים על האפשרות להרחיב את העסק שלכם גם לאונליין?

הירשמו עכשיו לבדיקת התאמה - ללא עלות!

    נגישות אתר
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    איפוס גופן
    גווני אפור
    היפוך צבעים
    צבעי מקור
    הגדלת תצוגה
    הקטנת תצוגה
    איפוס תצוגה
    הדגשת כותרות
    ביטול אנימציה
    ניווט מודגש
    הצהרת נגישות
    ביטול נגישות
    הצהרת נגישות
    אתר מונגש

    הנגשת אתר האינטרנט שלנו לאוכלוסיות עם מוגבלויות הינה חשובה עבורנו, ולכן התקנו רכיב נגישות ייעודי באתר זה בכדי לאפשר לכלל האוכלוסיה לגלוש באתר.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו הרבים להנגיש את כלל האתר שלנו, יתכן ולחלק מהגולשים גלישה באתר זה לא תהיה אופטימלית. נשמח אם תצרו עימנו קשר במקרה זה.

    רכיב נגישות

    רכיב נגישות מתקדם זה נבנה למערכת וורדפרס (Wordpress), על-ידי Webion - בניית אתרים. ניתן להוריד רכיב נגישות זה בחינם באתרנו, ומומלץ להשתמש בו בתהליך בניית אתרים לעסקים.