להשקיע בקטן ולהרוויח בגדול
אסטרטגיית העבודה שלנו שמוכיחה את עצמה
עסקים וחברות רבים מבינים ומזהים את הפוטנציאל הטמון בסחר אלקטרוני, שם לא רק נמצא העתיד אלא כבר ההווה.
אולם ישנם לא מעט חששות לפני כניסה לתחום, ובצדק.
החשש מפני מתח רווחים נמוך, עיסוק במוצרים לא מבוקשים ומכירות לא מספקות הם חששות מוצדקים. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.
אנחנו כאן על מנת להבטיח את ההצלחה שלכם
בפעילות הסחר האלקטרוני שלכם והגדלת הרווחיות.
אנחנו מציעים שלוש חבילות ניהול סחר בהתאם
להעדפות הלקוח ולכדאיות העסקית:






שלוש החבילות דומות באופיין. הן נבדלות מבחינת האתרים בהם אנחנו מנהלים את הסחר עבור הלקוחות ומספר הפעילויות אשר משתנות בהתאם לאתרים הנבחרים. במסגרת חבילות ניהול הסחר שלנו אנחנו מבצעים את הפעילויות העיקריות הבאות:

פרויקט הקמה של המוצרים או החנויות הווירטואליות באתרים
- גיבוש אסטרטגיה (מגוון, מחירים, מבצעים...) ותוכנית עבודה בהתאם
- התקשרויות עם האתרים ופעולות אדמיניסטרטיביות נוספות ככל שנדרש
- איסוף טיוב והעלאה של נתוני המוצרים לאתרי הסחר (והתאמה למנועי החיפוש)
- הטמעת נהלי עבודה משותפים עם הלקוח.

ניהול שוטף של הסחר עצמו (לאחר סיום מוצלח של פרויקט ההקמה)
- גיבוש רעיונות שיווקיים, בניית מבצעים, ופרסומם במדיה באתרים
- ניהול המבצעים והקמפיינים
- עדכונים שוטפים מול האתרים: פתרון בעיות טכניות, מלאי, שינויים במכירה, מחירים
- ניטור תוצאות, וחוות דעת של רוכשים